• Dit evenement is voorbij.

Plezier maken met Optimisten

15 april 2023 @ 09:30 - 12:30

We gaan weer Optimist zeilen!
Kinderen van 7 tot en met 12 jaar gaan plezier maken in onze verenigingsoptimisten (en leren intussen ook zeilen).
Voorwaarden: je moet een zwemdiploma hebben en één van je ouders wil graag helpen;

De vijf zaterdagochtenden zijn voor plezier en om de benodigde zeiltechnieken onder de knie te krijgen. Indien er kinderen zijn die aan het einde een CWO certificaat willen halen kunnen we dat organiseren!
De zeillessen vinden plaats op zaterdagochtenden van 9:30 tot 12:30 uur: 15 april, 13 mei, 3 juni, 17 juni, 1 juli (uitloop 8 juli)

Aanmelden kan via jeugdzeilen@wsvdenosse.nl

De kosten voor deze ochtenden zijn € 50,- voor (klein)kinderen van leden. Ook een vriendje of vriendinnetje van kinderen van leden kan deelnemen, de kosten voor hen bedragen € 75,-

Er zijn nog enkele plekken vrij!

Datum:
15 april 2023