Kennismaking nieuwe leden

Havencafe Waypoint

Op zaterdag 9 september kunnen onze nieuwe leden kennis maken met de bestuursleden van onze mooie vereniging onder het genot van een kopje koffie. Een en ander vindt plaats in Waypoint. Een mooie gelegenheid om de eerste ervaringen te delen, wij zijn benieuwd! De betrokken leden krijgen een persoonlijke uitnodiging.

Belgisch bier proeverij

Havencafe Waypoint

Een avondje gewijd aan de rijke Belgische biertraditie. Uiteraard worden er een aantal soorten geschonken!

Tropical Party

Havencafe Waypoint

Het wordt even iets koeler, maar zaterdag komt dat tropische gevoel weer terug. Gooi lekker even de heupen los met de Salsa, Merengue of Mambo nr. 5 of geniet van een tropische cocktail. Jenny, Lies, Dennis en Menno gaan er een zwoele avond van maken.

Vrijwilligersavond

Havencafe Waypoint

Gezellige avond met heerlijk eten en muziek om onze vrijwilligers te bedanken. Alleen toegankelijk op uitnodiging, Waypoint is die avond gesloten voor niet-vrijwilligers.

Wijnproeverij

Havencafe Waypoint

Wijnliefhebbers opgelet!. Aan alle rode, witte en rosé wijnliefhebbers van Waypoint: ga met ons op zoek naar de nieuwe huiswijnen van Waypoint! Proef en stem mee om samen tot een mooie keuze te komen. Inloop va 21.00, max 20 personen.

Camping Disco 2

Havencafe Waypoint

Na een verregende eerste editie, op zaterdag 7 oktober een herkansing met DJ Piet Piraat!

Algemene Ledenvergadering

Tonnenmagazijn, Brouwershaven Brouwershaven

Najaarsvergadering met aansluitend de traditionele mosselmaaltijd. Inloop met koffie en thee vanaf 15.30, start vergadering om 16.00 uur. Kosten maaltijd (mosselen of varkenshaas menu) € 17,50 pp. We beginnen op tijd, zodat de maaltijd ook op tijd kan starten. Opgeven voor de maaltijd kan tot 8 oktober bij havenkantoor@wsvdenosse.nl, onder vermelding van voorkeur (mosselen, varkenshaas of […]

Puntjesavond

Havencafe Waypoint

Afsluiting van het seizoen in Waypoint met de traditionele Puntjesavond. Een gezellige voortzetting na de mosselmaaltijd in Brou.

Nieuwjaarsborrel

Havencafe Waypoint

Alle leden zijn van harte uitgenodigd om het glas te heffen op het nieuwe jaar! Uiteraard met vers gebakken oliebollen uit eigen keuken en bubbels!

Klussen met erwtensoep

Havencafe Waypoint

Wat is er heerlijker dan op een koude dag bij te warmen bij een kop dampende erwtensoep in Waypoint?

Winteretentje – Bak je eigen pizza

Havencafe Waypoint

Beleg je eigen pizza, die gebakken wordt in een traditionele houtgestookte oven. Onder de enthousiaste leiding van Remco en Robert. Aanmelden via clubleven@wsvdenosse.nl